Nový vůz, nová pravidla, nové pneumatiky, komerční projekty Citroënu Racing. Mnoho neznámých před startem sezony 2011. Přesto šéf týmu Olivier Quesnel je sebevědomý.
Oba Sébastienové Loeb a Ogier jdou do sezony 2011 v rovnocenné pozici. Nemohou s tím být spojeny nějaké třenice?
„Neobávám se toho. Oba jezdci jsou dostatečně zodpovědní. Navíc „Boss Seb" určitě půjde za dalším titulem své kariéry, ale pokud bude mít jakýkoli problém, budeme rádi, za výsledky Seba Ogiera. Osobně se domnívám, že Loebovy dlouholeté zkušenosti by měly mládí stále převyšovat."
Citroën Racing pokračuje ve spolupráci s Petterem Solbergem. Bude existovat nějaká režie? Nebojíte se, že by mohl ohrožovat pozice továrních jezdců?
„Petter zaplatil na DS3 WRC plnou cenu, takže ho v jakékoli situaci nebudu a nemohu o cokoli žádat. Věřím, že oba Sebové budou rychlejší než Petter, takže nebudeme muset tyto otázky řešit. Jejich tým bude mít naprosto shodný vůz jako továrna! Naší prioritou bude zisk značkového titulu."
Jak vidíte budoucnost Citroënu ve světovém šampionátu?
„Spojení rally a Citroënu určitě bude pokračovat. Máme nový vůz, očekávám, že Seb Ogier může jít v Loebových stopách. Věřím, že to může být dalších deset roků. Ale třeba někdy také skončíme."
A ještě zpět k Monte Carlu. Jak se vám podařilo angažovat do peugeotu Pettera Solberga? Nesouviselo to nějak s cenou DS3 WRC?
„Pro to, aby Petter mohl startovat s DS3 WRC jsem dělal vždy maximum. Pro Monte jsem popravdě hledal nějakého jiného pilota, až jednou jsem se zeptal Pettera. Reagoval fantasticky. Řekl, že jsme pro něj v minulosti udělali hodně, takže rád, zadarmo, pojede Monte za Peugeot."