Jedenácté Rallylegend v San Marinu se hlásí o slovo. Prestižní rallye legendárních historických vozidel probíhá v San Marinu ve dnech 10. – 13. října 2013.

Harmonogram / Itinerary
Seznam přihlášených / Entry List
PROGRAM Rallylegend 2013 – akce (PDF)


Výsledky / Results LIVE


Závod

Vzhledem k nejsilnějšímu zastoupení českých posádek v kategorii Rally Legend WRC, jsme na RALLYLIFE.cz podrobně sledovali klasifikaci „wrcařů“.

Ve zkráceném přehledu časů v RZ uvádíme vždy TOP3 následované pořadím českých a slovenských posádek v RZ. Na konci etapy pak TOP10 (WRC) respektive TOP5 u kategorií Historic a Myth.

Výsledky 11. Rallylegend San Marino 2013

Rally Legend WRC

1. AURIOL – BBARJOU (FRA) Citroen Xsara WRC 2003, 58’07.7
2. VOJTECH – ERNST (CZE) Peugeot 206 WRC 2000, +2’10.4
3. TRNENY – KAFKA (CZE) Skoda Fabia WRC 2003, +2’17.2
4. DROTAR – BANOCI (SVK) Skoda Fabia WRC 2003, +4’25.4

5. FEDERICI – BARDINI (ITA) Renault Clio Maxi 1993, +4’48.7
6. BONASO – PALAZZI (ITA) Renault Clio Williams 1992, +4’49.6
7. PLIHAL – STROSS (CZE) Skoda Octavia WRC 2001, +5’05.9
8. LEARDINI – GASPERONI (RSM) Fiat Punto Kit 2001, +8’06.5
9. ALESSANDRO – BIASIOLI (ITA) Opel Corsa Maxi Kit 1995, +9’30.9
10. SASSI – ROMEI (ITA) Ford Focus WRC 2002, +10’01.9

Rally Legend Historic

1. ALEN – KIVIMAKI (FIN) Lancia Rally 037 1984, 1:02’05.7
2. BRAZZOLI – BARONE (ITA) Lancia Rally 037 1983, +1’04.4
3. CALZOLARI – COSTA (RSM) Ford Escort Rs 1979, +1’22.5
4. BONAFE‘ – VACCARI (ITA) Porsche 911 Rs 1981, +1’40.4
5. CESARINI – GABRIELLI (RSM) Ford Escort Rs 1600 1973, +1 2’02.4

Jediní čeští zástupci v této kategorii dvojice Novák- Neubauer (Škoda 1000MB) odstoupili v RZ 12

Rally Legend Myth

1. TRELLES (URU) – DEL BUONO (ARG) Toyota Celica Sti 205 1994, 59’38.6
2. ROMAGNA – LAMONATO (ITA) Lancia Delta Int 16V 1991, +1’02.7
3. COLOMBINI – SELVA (RSM) Delta Int. 16V 1992, +3’09.0
4. “DEDO“‘ – MICHELETTI (ITA) Bmw 320 Es 1995, + 3’37.0
5. MIOTTO – VERNA (ITA) Lancia Delta Int 16V 1991, +4’45.5

14. JIROVEC – HORAK (CZE) Bmw E30 M3 1988, +11’32.4


III. etapa, nedělě 13. 10. 2013

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 13 SAN MARINO 2 7,08 km RZ 14 SERRAVALLE 2 3,20 km
1. AURIOL 5’08.3
2. VOJTECH +3.9
3. TRNENY +6.6

8. DROTAR +32.7
11. PLIHAL +51.6
1. AURIOL 2’17.8
2. VOJTECH +1.6
3. TRNENY +4.1
5. DROTAR +7.0

12. PLIHAL +35.2

RL WRC – Průběžné pořadí po RZ 12 (TOP3 + CZ/SK):

1. AURIOL – BARJOU (FRA) Citroen Xsara WRC 2003, 50’41.6
2. VOJTECH – ERNST (CZE) Peugeot 206 WRC 2000, +2’04.9
3. TRNENY – KAFKA (CZE), Skoda Fabia WRC 2003, +2’06.5

6. PLIHAL – STROSS (CZE) Skoda Octavia WRC 2001, +3’39.1
7. DROTAR – BANOCI (SVK) Skoda Fabia WRC 2003, +3’45.7

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 11 SAN MARINO 1 7,08 km RZ 12 SERRAVALLE 1 3,20 km
1. AURIOL 5’09.2
2. TRNENY +11.8
3. VOJTECH +12.1

6. DROTAR +24.1
8. PLIHAL +33.0
1. AURIOL 2’19.2
2. OLCZYK WRC +4.5
3. TRNENY +4.6

8. VOJTECH +16.3
9. DROTAR +17.6

II. etapa, sobota 12. 10. 2013

RL WRC – Průběžné pořadí po II. etapě (RZ 10)

1. AURIOL – BARJOU (FRA), Citroen Xsara WRC 2003, 43’13.2
2. VOJTECH – ERNST (CZE), Peugeot 206 WRC 2000, + 1’36.5
3. TRNENY – KAFKA (CZE), Skoda Fabia WRC 2003, +1’50.1

4. BRUSORI – BRUSORI (ITA), Renault Clio Maxi Kit 1992, + 2’37.1
5. OLCZYK – DE BOLLE (BEL), Toyota Corolla WRC 2001, + 2’37.1
6. PLIHAL – STROSS (CZE), Skoda Octavia WRC 2001, + 2’45.4
7. BONASO – PALAZZI (ITA), Renault Clio Williams 1992, + 2’59.4
8. DROTAR – BANOCI (SVK), Skoda Fabia WRC 2003, +3’04.0
9. FEDERICI – BARDINI (ITA), Renault Clio Maxi 1993, + 3’34.0
10. LEARDINI – GASPERONI (RSM), Fiat Punto Kit 2001, + 5’47.2

RL „Historic“ po II. etapě

1. ALEN – KIVIMAKI (FIN), Lancia Rally 037 1984, 46’16.6
2. CALZOLARI – COSTA (RSM), Ford Escort Rs 1979, + 41.1
3. BRAZZOLI – BARONE (ITA), Lancia Rally 037 1983, + 56.7
4. BONAFE‘ – VACCARI (ITA), Porsche 911 Rs 1981, + 1’13.5
5. CESARINI – GABRIELLI (RSM), Ford Escort Rs 1600 1973, +1’26.4

24. NOVAK – NEUBAUER (CZE), Skoda 1000 Mb 1964, +14’28.7

RL „Myth“ po II. etapě

1. TRELLES – DEL BUONO (URU), Toyota Celica Sti 205 1994, 44’23.2
2. ROMAGNA – LAMONATO (ITA), Lancia Delta Int 16V 1991, + 38.4
3. BENDOTTI – MORINA (ITA), Lancia Delta Int 16V 1990, +1’52.8
4. COLOMBINI – SELVA (RSM), Delta Int. 16V 1992, +2’18.7
5. ‚DEDO“‘ – MICHELETTI (ITA), Bmw 320 Es 1995, + 2’21.2

20. JIROVEC – HORAK (CZE), Bmw E30 M3 1988, + 8’43.3

VIDEO: Onboard L. Pedersoli, Lancia 037 Rally Magneti Marelli Team


>>> Silvestr Mikuláštík odstupuje v RZ 8 Piandavello

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 8 PIANDAVELLO 2 6,87 km RZ 9 LA CASA 2 10,66 km RZ 10 THE LEGEND 2 4,62 km
1. AURIOL 4’11.3
2. TRNENY +17.1
3. VOJTECH +18.4

5. PLIHAL +29.5
8.DROTAR +35.9
1. AURIOL 7’23.5
2. TRNENY +19.6
3. VOJTECH +30.8

8. DROTAR +47.8
9. PLIHAL +51.5
1. AURIOL 3’48.4
2. VOJTECH +3.6
3. TRNENY +6.4

5. DROTAR +8.9
9. PLIHAL +18.2

Rally Legend WRC – Průběžné pořadí po RZ 7 (TOP3 + CZ/SK):

1. AURIOL – BARJOU (FRA), Citroen Xsara WRC 2003, 27’50.0
2. VOJTECH – ERNST (CZE), Peugeot 206 WRC 2000, +43.7
3. TRNENY – KAFKA (CZE), Skoda Fabia WRC 2003, +57.0
4. PLIHAL – STROSS (CZE), Skoda Octavia WRC 2001, +1’06.2

8. DROTAR – BANOCI (SVK), Skoda Fabia WRC 2003, +1’31.4
11. MIKULASTIK – BARAN (CZE), Skoda Octavia WRC 2002, +2’24.2

>>> Karel Trněný „fasuje“ 10 s penalizaci v RZ 6

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 5 PIANDAVELLO 1 6,87 km RZ 6 LA CASA 1 10,66 km RZ 7 THE LEGEND 1 4,62 km
1. AURIOL 4’11.9
-. MIKULASTIK 4’11.9
-. OLCZYK 4’11.9
-. VOJTECH 4’11.9
-. TRNENY +4’11.9
-. PLIHAL 4’11.9
-. DROTAR 4’11.9
1. AURIOL 7’42.0
2. TRNENY +8.8
3. PLIHAL +12.6

5. DROTAR +16.5
10. VOJTECH +24.3
17. MIKULASTIK +51.9
1. AURIOL 3’47.0
2. TRNENY +6.4
3. DROTAR +7.2

6. VOJTECH WRC +11.3
8. MIKULASTIK WRC +15.4
12. PLIHAL +18.8

I. etapa, pátek 11. 10. 2013

Průběžné pořadí Rallye Legend WRC po I. etapě:

1. AURIOL – BARJOU (FRA), Citroen Xsara WRC 2003, 12’09.1
2. VOJTECH – ERNST (CZE), Peugeot 206 WRC 2000WRC, +8.1
3. PLIHAL – STROSS (CZE), Skoda Octavia WRC 2001WRC, +34.8
4. TRNENY – KAFKA (CZE), Skoda Fabia WRC 2003, +41.8

5. BRUSORI – BRUSORI (ITA), Renault Clio Maxi Kit 1992, +43.7
6. BONASO – PALAZZI (ITA), Renault Clio Williams 1992, +43.9
7. OLCZYK – DE BOLLE (BEL), Toyota Corolla WRC 2001, +54.2
8. PEDINI AMATI – MULARONI (RSM), Peugeot 206 WRC 1999, +57.9
9. FEDERICI – BARDINI (ITA), Renault Clio Maxi 1993, +1’02.0
10. DROTAR – BANOCI (SVK), Skoda Fabia WRC 2003, +1’07.7

14. MIKULASTIK – BARAN (CZE), Skoda Octavia WRC 2002, +1’16.9

RL Historic po I. etapě:

1. CALZOLARI – COSTA (RSM), Ford Escort Rs 1979, 12’59.5
2. PEDERSOLI – MAGLIENTI (ITA), Lancia Rally 0371984, +4.0
3. ALEN – KIVIMAKI (FIN), Lancia Rally 037 1984, +5.0
4. CESARINI – GABRIELLI (RSM), Ford Escort Rs 1600 1973, +18.9
5. ROSATI – TOCCACELI (RSM), Talbot Lotus 1981, +27.1

33. NOVAK – NEUBAUER (CZE), Skoda 1000 Mb 1964, +5’04.7

RL „Myth“ po I. etapě:

1. TRELLES – DEL BUONO (URU), Toyota Celica Sti 205 1994,12’25.5
2. ROMAGNA – LAMONATO (ITA), Lancia Delta Int 16V 1991, +5.0
3. COLOMBINI – SELVA (RSM), Delta Int. 16V 199, + 38.4
4. BENDOTTI – MORINA (ITA), Lancia Delta Int 16V 1990, +43.9
5. LOPES – LOPES (ITA), Lancia Delta 4Wd 1987, +58.9

28. JIROVEC – HORAK (CZE), Bmw E30 M3 1988, +2’52.9


I. etapa v komentářích Silvy Mikuláštíka:

RZ 1 jsem malem nabořil do rozdrbaneho bavoraka co startoval před nama. Auto mi zdechlo a musel jsem startovat cca 10 sekund v p….
RZ 2 jsem nebyl schopny se dostat do tempa.
RZ 3 jsem si ruckou zdechl ve smyku auto a nasledovalo piruetka a couváni
RZ 4 pokračovalo trapeni – prostě ne ne ne někdy se člověk muže posr.. a nejde to- hold das is motorsport

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 3 I LAGHI 1 3,90 km RZ4 DOMAGNANO 1 4,48 km
1. AURIOL 3’03.9
2. VOJTECH +3.7
3. TRNENY +11.9

5. PLIHAL +12.8
10. DROTAR +20.4
15. MIKULASTIK +29.6
1. AURIOL 2’54.5
2. VOJTECH +2.8
3. TRNENY +4.9
4. PLIHAL +6.7

12. MIKULASTIK +13.9
13. DROTAR +14.8

⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥⇥

RZ 1 I LAGHI 1 3,90 km RZ2 DOMAGNANO 1 4,48 km
1. VOJTECH 3’11.6
2. AURIOL WRC +0.8
3. PLIHAL +9.1

11. MIKULASTIK +19.2
12. DROTAR +19.6
14. TRNENY +20.6
1. AURIOL 2’58.3
2. VOJTECH +2.4
3. TRNENY +5.2
4. PLIHAL +7.0

13. DROTAR +13.7
14. MIKULASTIK +15.0

Info před startem

Karel Trněný na Rallylegend s KL Racing

Posádkou, která bude reprezentovat slovenský KL Racing Team, je česká dvojice Karel Trněný – Stanislav Kafka s vozem Škoda Fabia WRC. Stejný vůz měli fanoušci možnost sledovat přímo v akci i na některých akcích v rámci letošního slovenského šampionátu v rallye.

„Do San Marina na Rallylegend WRC cestujeme již podruhé v řadě. V loňském roce jsme zde v naší kategorii WRC dojeli na druhém místě. Což je atké důvod našeho návratu. Celá akce je neskutečná, atmosféra je přenádherná s obrovským množstvím diváků . Co se týče tratí, ty jsou zcela odlišné od toho, na co jsme zvyklí v Čechách nebo na Slovensku. Průměrná rychlost se zde pohybuje zhruba na poloviční hodnotě jako u nás. Jede se ze zatáčky do zatáčky. Nikdy bych nevěřil, že existují na světě cesty, kde je na sto metrech trojice vracáků. Prostě něco úžasného, moc se na San Marino těším . Moje díky v první řadě patří týmu KL Racing, kde nás kluci v myšlence absolvovat Rallylegend WRC San Marino, okamžitě podpořili.“ Karel Trněný, jezdec Škody Fabia WRC.


„V momentě, kdy za námi přišel Karel Trněný s myšlenkou absolvovat Rallylegend v San Marinu, bylo jasné, že jeho start podpoříme. Samozřejmě nemalou měrou přispěli i naši partneři, kterým za tuto podporu patří díky. Bereme to jako výzvu, ale i poctu, že nám toto Karel nabídl. Věřím, že se naší “ nové“ posádce bude i v tomto roce dařit. O výsledku budeme samozřejmě informovat po události.“ Marek Lokaj , manažer KL Racing Teamu.

Škoda Fabia WRC Karla Trněného


Drotárovci na Rally Legend v San Marine

Igor Drotár a Vlado Bánoci patria právom medzi najlegendárnejšie posádky slovenskej rally. Neuveriteľných 40 rokov útočia na stopky s entuziazmom a súťaživosťou, ktorá ich stále neopúšťa. Dnes deti a možno aj vnukovia tých, ktorí pred 40 rokmi sledovali mladého Igora s Vladom na československých tratiach, povzbudzujú naše prešovské legendy s rovnakou radosťou. Možno aj preto sa Igor s Vladom rozhodli prihlásiť do prestížnej súťaže Rally Legend v San Marine.

Drotár - Bánoci  Škoda Fabia WRC Drotár - Bánoci  Škoda Fabia WRC

Bude to 11. ročník obľúbeného podujatia, ktoré s davom desaťtisícov fanúšikov oslavuje krásu vozidiel obdobia 40 rokov svetového šampionátu.

⇥Igor Drotár k svojej účasti povedal:„Už 10 alebo 15 rokov ma volajú „legenda“. Neviem prečo, ale tak to je. Každý rok sa v Taliansku robí Rally Legend, tak sme si povedali, že tam teda ako „legendy“ musíme jednoducho ísť. Museli sme však počkať, kým naša Škoda Fabia WRC dosiahne kategóriu „historik,“ čo sa udialo až tento rok – čiže 10 rokov od vzniku tohto auta. Legendárna rally, legendárne autá, legendárne posádky. Veľmi sa na to tešíme. Stretneme tam skutočne svetových jazdcov.“


Rallylegend duel – Cunico vs. Biasion

Franco Cunico a Miki Biasion byli současníci a soupeři, kteří měli mnoho společného. Před třiceti lety spolu bojovali na Lanciích 037 Rally o prestižní domácí titul. Strhující bitvu tehdy vyhrál o jediný mistrovský bod Biasion. O deset let později si spolu vyřídili účty na Rally SanRemo. Zatímco Biasion s továrním Escortem RS Cosworth odpadl pro poruchu motoru, Cunico se s privátním eskortem radoval ze svého jediného triumfu na soutěži MS…

Celý článek ZDE

Miki Biasion na Rallylegend 2011 vodil Lancii 037 Rally Beppeho Volty


Sestava legend světové rally se rozrůstá

Do startu Rallyegend 2013 zbývají dny a pořadatelé vytahují z rukávu další esa. Již dříve avizované hvězdy doplní trojice jezdců, kteří s oragnizačním týmem Zeromille pravidelně spolupracují.

Stejně jako loni usedne do vozu Lancia 037 rally dvojice z Finska ve složení Markku Alen a Ilkka Kivimaki. Stejný vůz čeká na dalšího z létajících Finů, Harri Toivonena (foto), bratra tragicky zesnulého Henriho.

Harri Toivonen

Na zlaté časy v továrním týmu Audi zavzpomínají společně ve voze Audi Quattro Harald Demuth s Fabricií Ponsovou, někdejší spolujezdkyní Michele Moutonové.

Miki Biasion doplní hvězné trio

Stáj „Scuderia Magneti Marelli Checkstar“ přidala na soupisku třetí hvězdu. Juhu Kankkunena a Gustava Trellese doplní miláček italských fanoušků Miki Biasion. Dvojnásobný mistr světa v rally zavzpomíná na přelom devadesátých let, kdy s Lancií Delta HF Integrale vládl světové rally.

Miki Biasion

Další esa připomenou slávu italské trikolory

Kromě Mikiho Biasiona najdeme ve startovní listině další slavná jména z historie rallysportu. Gianfranco Cunico, italský šampion a vítěz Sanremo rally 1993, usedne do vozu Ford Escort WRC. V kategorii „Star“ jej bude navigovat Gigi Pirollo.

Loni zanechal vynikající dojem. Letos chybělo jen málo a mohli jsme jej spatřit ve Zlíně na Star rally Historic. Řeč je o Luigim Battistollim, kterého rallyový svět zná spíš pod přezdívkou „Lucky“. Stejně jako před rokem odstartuje za volantem nádherného Ferrari 308 GTB Group 4 se spolujezdcem Rudy Dal Pozzem.

"Lucky" - "Rudy", Ferrari 308 GTB

Lancii Stratos předvede pilot nejpovolanější, Sandro Munari. S legendárním Stratosem získal Sandro titul mistra světa v rally v sezoně 1977. Fanoušky do varu přivede bezesporu Gigi Galli, který patří mezi velké šoumeny. Za deset let působení v mistrovství světa vystřídal týmy Stobart Ford, Mitsubishi a Bozian Racing. V San Marinu se představí za volantem vozu Ford Focus WRC.


Carlos Sainz, Didier Auriol, Jimy McRae, Juha Kankkunen a další míří do San Marina

Pořadatelský „oddíl“ Zeromille Vita Piarulliho a Paola Valliho počítá posdní týdny do startu jedenáctých Rallylegend v San Marinu.

Španělský matador nadšen loňskými Legendami

Neopakovatelná atmosféra, stovky fanoušků a prostředí San Marina učarovaly Carlosu Sainzovi natolik, že letos potvrdil opět svou účast. Společně s Luisem Moyou usedne do poslední evoluce vozu VW POlo R WRC, které před dvanácti měsící poprvé představil světu právě na této akci. Sainzova účast je také logickým vyústěním spolupráce se značkou Volkswagen, která je hlavním sponzorem Rallylegend.

Calos Sainz - Luis Moya Rallylegend 2012

Dalšími ze „staré gardy“, kteří stále nesložili zbraně, budou Didier Auriol a Denis Giraudet s Citroënem Xsarou WRC.

Chybět nebude čtyřnásobný mistr světa v rallye, Juha Kankkunen. Společně s bývalým produkčním mistrem světa Gustavem Trellesem utvoří hvězdnou dvojici ve žlutomodrých barvách „Magneti Marelli Checkstar Racing Teamu“.

Juha Kankkunen Rallylegend 2012

Stejně jako každý rok vzdají legendy hold svým zesnulým kolegům. Letos se bude vzpomínat mimo jiné na Colina McRae, který tragicky zahynul při havárii soukromé helikoptéry v roce 2007. Slavné jméno McRae přesto nebude chybět ve startovní listině. S unikátním vozem Chevrolet Firenza odstartuje Colinův táta Jimmy.

Chevrolet Firenza na Race Retro v Birminghamu 2013


Mohlo se zdát, že po loňských jubilejních desátých „legendách“ (článek z Rallylegend 2012 ZDE), budou organizátoři jen stěží posouvat pověstnou laťku výš. Jen na loňský ročník se akreditovalo 316 novinářů, fotografů a televizních štábů ze 17 zemí! Realizační tým v čele s dvojicí Vito Piarulli a Paolo Valli však nic neponechal náhodě a připravil pokračování ve velkém stylu.

„V letošním roce přivítáme 130 posádek s vozy, které budou pečlivě vybrány s ohledem na sportovní kvalitu a historickou hodnotu. Ačkoli srdcem celé akce je samotná rally, nabídneme tradičně bohatý doprovodný program v již notoricky známých prostorách Rally Village. S ním řadu šampionů a mistrů světa v rally, kterých se letos sejde opravdu hodně“, zaznělo z ředitelství Rallylegend 2013.

Registrace přihlášek probíhá!

15. července 2013 byl oficiálně spuštěn registrační proces pro zájemce o start. Posádky se mohou přihlásit do jedné ze čtyř vypsaných kategorií:

  • Historic
  • Myth
  • WRC
  • Stars

Souboj se stopkami časoměřičů svedou účastníci prvních tří kategorií, zatímco kategorie „Stars“ obstará show pro diváky mimo oficiální měření času.

Oficiální plakát XI. Rallylegend 201340 let WRC

V jednom ohledu mají letos pořadatelé Rallyegend 2013 velké štěstí. Na loňské jubileum v podobě desátého ročníku mohou navázat oslavou tradice s mimořádným významem. V roce 1973 se začala psát nová kapitola světového rallysportu.

Mistrovství světa v automobilových soutěžích obhájilo svou nezastupitelnou pozici na poli světového motorsportu a v letošním roce může hrdě oslavit 40 let od svého vzniku. Legendy v San Marinu budou jistě více než důstojným místem pro uspořádání velkolepé narozeninové show.

Seriál mapující historii WRC najdete ZDE

Volkswagen opět v roli hlavního partnera

Volkswagen loni v San Marinu prezentoval ve světové premiéře Polo R WRC. S odstupem jednoho roku dominuje tento vůz tabulkám průběžného hodnocení MS. Kdo se domnívá, že německá značka nemůže již ničím překvapit, toho vyvádí z omylu jeden z hlavních organizátorů:

„Volkswagen jako generální partner určitě neponechá nic náhodě. Suveréně si vede v letošní sezoně WRC a kdo ví, třeba na Rallylegend bude již důvod zahájit oslavy titulu… Ať to dopadne jakkoli, již nyní můžeme potvrdit, že VW přiveze do San Marina nejedno překvapení. Stejně jako loni v podobě Pola R WRC v roli předjezdce.“ Vito Piarulli

Neopakovatelná atmosféra Rallylgend na Olympic Stadium

Program Rallylegend 2013

Schéma letošního ročníku nedoznalo zásadnějších změn. Oficiální zahájení proběhne ve čtvrtek 10. října , atmosféru u cílové rampy si pak můžete vychutnat v neděli 13. října.

Čtvrtek 10. října

– oficiální otevření Rally Village a tiskového střediska, přejímky, seznamovací jízdy

Pátek 11. října

– seznamovací jízdy
10:00 / shakedown
14:30 / seřazení vozidel na Olympic Stadium s pozdějším přístupem diváků
20:45 / Start I. etapy (prolog, 2RZ – „Domagnano“ a „I Laghi“)

Sobota 12. října

– otevření parkoviště na Olympic Stadium pro diváky
11:30 – 18:30 / I. etapa (3 RZ se dvěma průjezdy – „Piandavello“, „La Casa“ a „The Legend“)

Neděle 13. října

8:30 / start II. etapy (3RZ, z toho jedna se dvěma průjezdy – „San Marino“ a „Serravalle“g)
– 12:30 / cíl

Sdílet

O autorovi

Komentáře